Služby

Samoobsluha pro malé náklady letákových kampaní

Nový systém objednání letákových kampaní je přizpůsoben požadavkům malého zadavatele, který chce objednat třeba jen 100 nebo 500 letáků. Geomarketingový mapový výběr podrobných distribučních oblastí je výhodou pro lokální marketing. Online objednání probíhá bez nutnosti znalostí všech procesů při přípravě, tisku a organizaci distribuce. Lze použít na testování různých druhů letáků ve velké kampani. Číslování letáků usnadňuje měření kvality distribuce.

Letákové kampaně v podobě velkých nákladů zná snad každý, alespoň jako příjemce ve schránce. Propracovaný systém tvorby letáků a jejich distribuce je hybnou silou této části direktmarketingu v České republice. Pro velkého zadavatele jsou připraveny týmy poradců, analytiků, grafiků a tiskáren. Pro středního se také něco najde, ale jak má letákové kampaně vytvářet malý zadavatel jako Cukrárna U Alenky na sídlišti?

Na Alenku se tak trochu zapomnělo, protože má těch letáků málo, třeba jen 100 nebo 500 na sídlišti nebo dokonce na malé vesnici. Proč se zapomíná na malé zákazníky? Mají malé objednávky, neznají odpovídající procesy, postupy a jejich zakázky jsou pro distributora neefektivní. A nejenom pro distributora, začíná to již u grafika a tiskárny, kteří nejsou schopni (ochotni) tak malé počty efektivně vyrábět. Přitom i malý zadavatel ví, že správně cílené letáky mohou být účinné! 

Po analýze jsme dospěli k tomu, že tato situace má řešení. Malý zadavatel většinou víc, co chce, ale nemá pomůcky, jak dosáhnout svého cíle. V případě jednoduché pomůcky pro výběr oblastí doručení  a komfortního objednání tisku a online platby stačí vše vhodně připravit. Jenže pro samotného tvůrce to může být poměrně rozsáhlý projekt bez nejasných ekonomických efektů.

Ve společnosti INFAS, a.s. se nám podařilo skloubit vlastnosti tiskového objednacího portálu www.24print.eu, zkušenosti v oblasti zpracování dat a distribuce zásilek.Připravili jsme jednoduchou, ale přesto komfortní aplikaci pro výběr distribučních letákových oblastí, která předává do systému 24print.eu přesný počet letáků a strukturu vybraných oblastí.

Celý proces objednávky obsahuje pouze jednoduché 3 kroky 

  1. Vložení grafického návrhu letáku
  2. Výběr oblastí a zadání termínu distribuce
  3. Dokončení objednávky a online platbu

Výhodou tohoto postupu je, že zákazník automaticky dostává informace o kompletním průběhu zakázky od platby, přes tisk až po distribuci. Z pohledu běžného zákazníka, který již objednával reklamní letáky na 24print.eu se jedná o jednoduchou nadstavbu, která přesně vypočítá požadovaný počet letáků. Zákazník má standardně možnost volit velikost formátu, druh papíru, datum distribuce a detailně složení distribučních okrsků.

Proč „Samoobsluha“? Prostě vše potřebné je na jednom místě,  v jednom košíku, protože součástí nákupního košíku mohou být třeba ještě vizitky, plakát do výlohy a také nějaké letáky do kanceláře.
 Prostě naplním košík, zaplatím a mám vše, co potřebuji, na jednom místě.

Samozřejmostí mapového systému je pro uživatele jednoduchá obsluha jako internetové mapy.cz nebo maps.google.com. Pro výběr lokalit lze použít Vyhledání, Výběr oblasti kruhem, připravujeme zároveň i dojezdové vzdálenosti v km nebo v minutách. Výběr lze upřesnit velikostí obce nebo specifikací lokalit.

Výhodou použitého postupu je využití již stávajícího tiskového objednacího portálu, velká variabilita výběru distribučních oblastí, časové plánování, číslování letáků pro snadné opakování úspěšných akcí. Vše objednáte bez nutnosti psaní, telefonování, stahování ceníků a seznamu oblastí.

Proti současnému stavu má popisovaný postup tyto výhody:

  • vysoká kvalita digitálního tisku
  • neomezený počet druhů letáků v zakázce za jedinou výhodnou cenu
  • minimální počet (třeba jen 50 ks) do konkrétní vesnice či osady
  • podrobný výběr zájmových oblastí
  • geomarketingový výběr dle specifických kritérií zájmové oblasti
  • výběr kruhové oblasti zadáním rozsahu oblasti v km
  • číslování letáků pro přesné měření odezvy
  • žádné fronty a čekání na přepážkách
  • výhodná cena a možnosti variant
  • časové plánování distribuce pro jednotlivé regiony
  • snadné opakování zakázky s úpravou distribučního plánu a možností výměny letáku
  • výhodné náklady pro testování velkých kampaní
  • vhodné pro živnostníky, maloodběratele, reklamní agentury

Výhody pro distributora: 

  • zakázky jsou tisknuty digitálně a z to vyplývá, že jednotlivé okrskové svazky jsou přesně spočítány
  • lze skupinovat i více druhů letáků pro jednu oblast
  • přesný popis svazku s pokyny k distribuci
  • číslováním letáků lze kontrolovat kvalitu distribuce
  • snadná aplikovatelnost pro různé skupiny distribučních oblastí
  • po nahrání map a distribučních oblastí lze provozovat v každém státě

miniGeomarketing

mini Je to i pro malé zakázky
Geo Geograficky přizpůsobený
marketing Jde o marketing v rukou zadavatele

Již nemusíte pracně definovat zájmové oblasti, určovat počty letáků,
zvažovat kolik tiskových mutací se vyplatí tisknout.
Jde prostě o osvědčený produkt letáku v moderním balení.


Prezentace ke stažení

  • Najděte nás

    Udržujte s námi kontakt pomocí sociálních sítí.

  • Newsletter

    Pro přihlášení k odběru newsletteru vložte email.
    Pro odhlášení vložte email znovu.

    Vyplňte validní email.
  • O nás

    Provozovatelem služby je společnost Infas, a.s., která nabízí directmailové služby již od roku 1993. K 31. 12. 2011 společnost odeslala 187 miliónů dopisních a balíkových zásilek.

Copyright © 2012 Infas.cz. All Rights Reserved .
Take screenshot