Případová studie - autoservis

Autoservis Novák Vrbice potřebuje propagovat svůj nový přístroj na doplnění a výměnu provozních kapalin automobilových klimatizací. K této propagaci využil okruhového výběru oblastí v naší aplikaci miniGeomarketing.

Autoservis Novák Vrbice má dílnu v malé vesnici v okrese Nymburk. Autoservis zakoupil nový přístroj pro kompletní servis automobilových klimatizací. Banner přímo na budově autoservisu úspěch v podobě nových zákazníků nepřinesl. Internetová propagace by v tomto případě neměla význam, neboť služba, která je nabízena je ve vyhledávačích velmi snadno k nalezení a konkurence je v tom případě obrovská. Autoservis potřeboval lokální reklamu, aby se co nejvíce lidí o jeho akci dozvědělo.

Jediným plošně spolehlivým způsobem byla nakonec letáková kampaň. Nicméně majiteli autoservisu se nechtělo pracně shánět informace o pravidlech místních doručovatelů ohledně roznesu letáků. Navštívil tedy portál 24print.eu, který provozuje aplikaci miniGeomarketing. Sám si vytvořil leták a rozhodl se, že ho odešle do okruhu šesti kilometrů od své provozovny. Jednoduše leták nahrál na server 24print, dále vybral oblast 6 kilometrů od Vrbice pomocí automatizovaných nástrojů, které aplikace mini geomarketing nabízí, vytvořil a zaplatil objednávku a o nic se dále již nemusel starat.

Jeho letáky byly doručeny přesně do oblastí, které si on sám zvolil. Bylo vytištěno 4 678 černobílých letáků formátu A4, za jejichž výrobu a doručení zaplatil pan Novák, majitel autoservisu, 8 888,- Kč.

  • Najděte nás

    Udržujte s námi kontakt pomocí sociálních sítí.

  • Newsletter

    Pro přihlášení k odběru newsletteru vložte email.
    Pro odhlášení vložte email znovu.

    Vyplňte validní email.
  • O nás

    Provozovatelem služby je společnost Infas, a.s., která nabízí directmailové služby již od roku 1993. K 31. 12. 2011 společnost odeslala 187 miliónů dopisních a balíkových zásilek.

Copyright © 2012 Infas.cz. All Rights Reserved .
Take screenshot